torsdag 15 april 2010

Utan dator.

Har inget internet hemma just nu så jag får blogga via 3G. Bökigt tycker jag, då det är svårt att skriva mycket över iPhonen (tyckte jag mig höra att ni pustade ut?).

Hur som, så här är läget; skrytpappan befinner sig strandad i hufvudstaden. Återfås via buss istället för flyg, då luftrummet är askigt. Trist, då han blir fem timmar försenad zu hause (ja, jag skriver lite på tyska. Kanske beror på regainen jag druckit istället för att använda som schampo).

Bästkompisen är på plats. Lyckades komma, dock utan sitt bagage, med sista planet för dagen.

LillLage kan engelska. När man frågar vilka ord han kan svarar han "one... och allt annat". Han pratar således flytande.

Pompan håller på att öva inför en kvällskonsert, nu när Skrytpappan inte hinner komma hem för Saltkråkehögläsningen.

Måste bara stämma först, något han har öra för.







Annars intet nytt. Life is good.

5 kommentarer:

  1. Ja life is good. Känner mig dock lite orolig för dig med Regainen men så länge man får livstecken här så kanske man kan slappna av.

    SvaraRadera
  2. Schysst att Lage kan engelska! Det kan Tyran också! "One, tooo, T Y R A - Tyra!!" Jajjebox, engelska it is!

    Hoppas att Regainen iaf var god! Kanske skulle behöva lite jag också, för jag tappar mer hår än en långhårig jycke just nu. Och att dricka det låter ju sjukt mycket mer simpelt än att faktiskt måsta ta sig in i duschen och tvätta håret! Herregud, vem har tid med sånt egentligen?

    SvaraRadera
  3. Tur tycker jag att du har ajfånen!

    SvaraRadera
  4. life IS good!!! tack för senast, jag är så sjuuukt nöjd!

    SvaraRadera
  5. Det är inge bra när jag inte hinner läsa mina favoritbloggar förrän klockan är nästan mitt i natten, jag fattar ju ingenting liksom. Internet å aska, jaha men då säger vi så. :)

    Gonatt!

    SvaraRadera