måndag 26 april 2010

To Err is human, but to Arr is Pirate!

Jo hör och häpna, jag kom av cykeln igår. Men det var nära att utgången blev en annan. Vobbler society är kanske inte d i r e k t är kända för sin enorma kondition och blev således väldigt trötta. Eller ja, utpumpade. Näst intill avlidna faktiskt. Men vi klarade det. Vi vann ett imaginärt lopp och fick applådera i grupp. Otroligt.

Jag ville, dagen till ära, vara lite extra fin. Det var ju liksom första gången vi tränade på land. Sen ville jag kanske (fast det pratar jag tyst om) vara lika cool som Karin.


Visst ser man som ingen skillnad på vem som har äkta och vem som har gnuggis? Nej, tänkte väl det! Jag blev så sjukt het! Tror att de andra spinningmänniskorna tänkte "oj kolla, en av dem har rent varit till sjöss" 

Jag tror även att jag var lite lik någon från Pirates of the caribbean. Ja, nä, inte Johnny Depp kanske. Inte Kiera Knightley heller (tyvärr, oh my god, tyvärr!). Men kanske någon av gastarna i alla fall.



3 kommentarer:

  1. Kanske den bästa rubriken någonsin

    //Skrytpappan

    SvaraRadera
  2. Jag tycker du är stencool.

    SvaraRadera
  3. Man ser knappt skillnad. Kan knappt förstå hur cool du såg ut igår, pirattatuering och den vattenflaskan. Ingen skulle kunna tro att du är en trebarns mor.

    SvaraRadera