fredag 30 april 2010

Har jag nämnt att Marie Picasso är min tremening?

- Mamma, kan du verkligen alla sånger?
- Det är klart jag kan Tage. Din mamma kan allt!
- Kan du sjunga Cara Cara Mia?
- Eh. Såklart. Lätt.

Come closer cara cara mia
Cara cara mia, love. It's almondseed
I swear I never gonna see you, cara cara mia
You're a heating leaf

When someone leaves like you do
I'm eating my sko
Så tell me, tell me mjaooo
Oh cara cara mia, cara cara mia
how can you look like a sto


- Ok. Fast du låter lite konstig.
-  Jag låter inte konstig, det kallas ofrivilligt vibrato och det är snyggt!
- Det låter i alla fall inte som när Marie sjunger.
- Prat! Vi är typ rösttvillingar. Sluta prata om Marie nu.
- Kan du den där om dom som ville gå tusen mil då? Den som dom spelade på melodifestivalen förra året.
- Klart jag kan. Jag kan allt, som sagt. Håll i dig, här kommer den!

I would walk a thousand miles to be with you
I catch a rolling ball
I would walk a thousand miles whenever
whenever you will starve
I never gonna fake it
I never gonna make it baby jä
I wolud fork.. a ... random guy
*dramatisk åskknall som blir bäst med mycket saliv*


Jodåsaåatteh Tage. Om du har tur blir du lika duktig som mig och Marie när du blir stor.
 
 

5 kommentarer:

  1. Har jag redan lämnat en kommentar här? Konstigt?! Alltså det stod att min kommentar skulle godkännas innan den publicerades. Gu så skumt. För jag lämnade en kommentar på en annan blogg. NU slutar jag. Skriv alltså. Kan du spela in så vi får höra den vackra sången?

    SvaraRadera
  2. Oh gawd, det vill du inte. Marie fick hela släktens sångröst, INGEN annan kan ta en ton. Och jag tror att jag är sämst av alla.

    SvaraRadera
  3. Hos oss säger Rut och Knut att jag och pappan borde vara med i Idol. Pappan funderar på sjunga "Relight my fire" med Take That, men han tror de sjunger "We like papaya" hahahohohohihi. Nu fick jag det sagt också, så himla bra.

    SvaraRadera
  4. Ja, alltså I would fork a random guy är jag mest nöjd över att Tage inte förstår. Det är dock en konst att höra/sjunga fel, vilket är svårare än att göra rätt.

    SvaraRadera
  5. Ja. På lördag håller vi tummar och röstar på Marie.P.

    SvaraRadera