lördag 3 april 2010

Så här låter det hos oss:

Från Tages håll:
- Det blir ingen ost till frukost, osten är slut! ... HA HA, April April!!!
- Jag har ätit godis så jag behöver ingen mat! ... April April!!!
- Mamma, du har en groda på axeln! ... HA HA April April!!!
- Jag tror att jag har kissat på mig! ... HA HA April April!!
- Mamma, jag tror bilen är stulen! ... HA HA April April!!

Från Lages håll:
- Du mamma, kolla bajs! HA!
- April, April mamma, kolla där har någon bajsat!
- Titta, oj, vad är det där mamma? Är det bajs? Apriiiiil, Apriiiil!!
- Oj! Eh, vi har slut på frukost. Vi har bara bajs! April, April!!
- Jag lurar dig så du tror att det är bajs på marken. Lurbajs! April!

Från Skrytmorsans håll:
- Du Skrytpappan, någon har bajsat i tvättkorgen!
- Men vafaan?!
- April April!

5 kommentarer:

  1. Humormässigt verkar du och Lage vara själsfränder. "Äpplet faller inte långt från..." ;-)

    SvaraRadera
  2. Alla måste ju erkänna att bajs är det roligaste (de som inte erkänner ljuger. Alternativt förtränger ;))

    SvaraRadera
  3. Ha, ha, klart det är kul med bajs. Kul att höra att ni också haft det bra långfredag. Ikväll har vi barnvakt och ska på 30 års fest, så nu ska ut och inhandlas en festblåsa :)

    SvaraRadera
  4. Äpplet faller inte lång innnan det ramlar i bajset.

    SvaraRadera