söndag 18 april 2010

I min väska.

Jag har haft det som blogginlägg förut, men misslyckats eftersom att jag saknat just en väska.

Nu mina damer, herrar och eventuella ungdomar:
Jag har fått en väska!
Ja, visst är det sjukt! Fått som i gåva, som i present, som i "här" av finaste Karin. Jag känner mig smått berusad.

Här är den i alla fall:






Och nu ska ni får se vad jag har i:






Ingenting, än så länge (jag har ju ägt den i typ 17 minuter).

Eh, ja... Blev ju inte ett sådär jättebra "i min väska-inlägg" i alla fall. Blev bara så exalterad när jag nu äntligen äger en livs levande väska! Jag får återkomma.

PS. Kika på vad Karin har i sin väska. Det är grejer det. DS.

7 kommentarer:

  1. Vilken fin väska, och vilken fin kompis. Du kommer snart att upptäcka att du inte klarar dig utan din väska. När man väl provat så är det svårt att sluta. :D

    SvaraRadera
  2. Du har ju susat omkring med skötväskan i så många år. Du tror nog att den och plastkassar är det mest ultimata. Har nog sett hur du tittat lystet på andras färgglada plastkassar med reklamtryck.Så grattis till väskan.

    SvaraRadera
  3. Vilken jättefin väska. Känner att jag också vill ha en väska av en kompis. Mycket snäll kompis.

    SvaraRadera
  4. Men vad fin! och så snällt! :D

    SvaraRadera
  5. Jag tycker det är en väldigt bra början iallafall :)

    SvaraRadera
  6. Nä du har fyllt den kan du ju tala om vad du har i... jag ska undersöka om jag har lika bra vänner som du så kanske jag också får en fin väska någongång... =)

    SvaraRadera