lördag 24 april 2010

Hjälp min mamma att välja klänning!

Hej allihopa. Min mamma är vansinnigt ofancy och har, efter lång övertalning från min sida, gått med på att använda klänning kvällen till ära. Hon ska på 60-årskalas och bör ha på sig något annat än jeans och thischa, enligt min uppfattning (och då har jag ju ändå levt ett helt år, jag har rätt mycket koll).




StorTage, kan du skicka mig klänningarna?




a) Den svarta, svindyra med silkesbomull.




b) Den vardagliga oversizade t-shirtklänningen med fräna hjältar.




c) Den som säger "hej jag är mamma och handlar därför på Me&I".




d) Den bekväma omlottvarianten.




Det var det! Nu får ni gärna hjälpa till att välja!

Tack på förhand / Pom

10 kommentarer:

  1. Ta den svindyra och påpeka under kvällens gång flera gånger vad den kostade, för att understryka hur fin den är!

    (om du inte vill riskera att spilla på dina klänningar - särskilt inte på den dyra, fina - och skor och så, finns det spillvänligt att låna här ;))

    SvaraRadera
  2. Tycker oxå den svindyra. Det motiverar även att du snart kan inhandla en ny svindyr, eftersom du kan påpeka hur mycket du använde den förra.

    SvaraRadera
  3. den dyra.. svart är snyggt, passar till allt och alla tillfällen..

    SvaraRadera
  4. Mitt förstahandsval går lätt till Darth Vader va. Men om det inte passar sig med just den stilen tycker jag den dyra.

    SvaraRadera
  5. Den svindyra så klart. Jättesnygg.

    SvaraRadera
  6. Jag tycker alla var snygga så hälsa mamma att hon får göra som programledarna för galor och liknande, byta outfit allt eftersom kvällen går.Får jag bara välja en så lägger jag min röst på den svindyra.

    SvaraRadera
  7. Tack Rut-Knut-Tjut vilket bra motiv till att ta den dyra. Du borde bli lärare. Sån kunskap borde man få redan på mellanstadiet.

    SvaraRadera
  8. a eller d säger jag, det beror liksom på vilket h umör du är. ska du vara snygg och sexig är det a varianten, den svindyra, ska du vara snygg och bekväm är det d...

    SvaraRadera
  9. Tusen tack!! Jag kör på lyxklänningen och kalasbyxor :-D

    SvaraRadera
  10. Pom, snälla, säg att mamman fick låna dina strumpor också! Dom tycker jag ser superdupersnygga ut, perfekt för en lyckad fest!

    SvaraRadera