fredag 23 april 2010

Kärlek och Living on the edge.

Skrytpappan - "Kan du ta trimmern och klippa mitt hår?"
Skrytmorsan - "Sure. Men vänta, du har värsta mastodontlånga ögonbrynsstrået som sticker ut"
Skrytpappan - "Ojdå, jag får ta en sax och klippa bor det."
Skrytmorsan - "Prat, jag tar det med trimmern."
Skrytpappan - "Njaaa. Tänk om du tar halva ögonbrynet!"
Skrytmorsan - "Äsch, jag är sjukt säker med trimmern"
Skrytpappan - "Ok. Men var försiktig för bövelen"
Skrytmorsan - "Jaja, fjant. Jag gillar att ta lite risker!"
Skrytpappan - "VA? Du är ju rålarvig ju!"
Skrytmorsan - "Ja, det det gäller mig själv ja! Inte när det gäller dig!"

5 kommentarer:

  1. Mwohahahaha, oooops, eller?

    För den delen trodde jag det var coolt med rakade ögonbryn?

    SvaraRadera
  2. Haha :P Hur gick det nurå?

    SvaraRadera
  3. Ja hur blev det? Trösta med att du säkert har en kajalpenna hemma så du kan fylla i om nåt går lite snett.

    SvaraRadera
  4. Det gick så himla bra. Jag genade lite och några extra strån fick ge vika, men - det gick! Någon annan som inte ids plocka? Bara att höra av sig!

    SvaraRadera
  5. Snälla säg att du spelade Aerosmiths "living on the edge" när du klippte... ;)

    SvaraRadera