måndag 19 april 2010

Första packningen.

Tack för alla förslag nedan. Dock behöver jag inte sammanställa och besluta ännu, då min första packning kommer vara helt avhängig kvällens aktivitet - simning.

Så här blev det:




Föga spännande eller överraskande: Handduk, baddräkt, necesär, lakrits och nycklar. Allt livsnödvändigt.

Sen funderade Tage på om jag ville låna hans kikare med avlyssningsfunktion.



Jag funderade en stund. Trots att det kunde vara fint att ha fullständigt koll på alla runt omkring i poolen (samt personal!) tackade jag nej. Man vill ju inte väcka uppmärksamhet. Ännu.

Däremot såg jag till att ta strumpor som matchar väskan.




Man är ju inte helt bakom flötet.

3 kommentarer:

  1. Ta med kikarn utifall att. Tror du vår modellkompis Pirko är där ikväll? (visst var det så han hette, han som gick från läskig till rar?)

    SvaraRadera
  2. Tages kikare/avlyssnare är ju till för herrbastun, inte bassängen!

    SvaraRadera
  3. Att ha en massa piller i väskan verkar vara inne. Vitaminer,naturpreparat och Alvedon. En mjukgörande handkräm är för en del ett måste. Det känns som att dom är kvinnor på G. Jag har bara pappersnäsdukar för kroppsvård. Orkar helt enkelt inte dra på ett husapotek. Känner mig verkligen oinne. Suck.......

    SvaraRadera