tisdag 20 april 2010

Dagens sammanbrott.

Att baka är att dö en smula.





Chokladsopor.

7 kommentarer:

  1. Jag tycker bakverk ska ha lite fräääs..

    SvaraRadera
  2. Jag bakade nya. Tog hela dagen, men det var det värt.

    SvaraRadera
  3. (vafasen, har man mödat sig till att köpa hem Philadelphia till frostingen måste man ju genomföra och få en slutprodukt)

    SvaraRadera
  4. Jag skriver till Skruttans mamma som får skriva ett mail till oss alla. Inga detaljer får missas :) Nu SKA det bli ett datum.

    SvaraRadera
  5. Har kastat bort bakverk i många år. En del har varit svåra att kasta p.g.a att smeten har suttit fast på fingrarna. Vissa bakverk har suttit fast i formarna så jag har slängt formar och allt. Visste inte att det var ärfligt. Hm!!! Kan det finnas bakgener.

    SvaraRadera
  6. BAKgener i dubbel bemärkelse :) Jag tror att det finns, åtminstone har jag min mammas bak, gener och bakgener.

    SvaraRadera