torsdag 8 april 2010

Betraktelser från ett sofflock.

8:45 - Lage: "Usch vad jag är svettig. Dags att raka mig"

9:20 - Lage: "Tage kallar mig för ett Snubbeface. Eller var det Snabelface?"

10:00 - Tage: "Oj vad Lage blev sur. Det är en av fördelarna att vara Lage. Han kan sura han."

10:05 - Lage: "Jag säger faktiskt inga dummheter till Tage, jag säger dom till en osynlig kille som står bredvid honom."

10:15 - Lage: "Pompan är så söt och han äter aldrig gröt. Pom är sötast i familjen, sen kommer du mamma."

10:16 - Tage: "Pom bet mig i fingret. Kanske för att jag stoppade in fingret i hans mun."

10:21 - Tage: "Fingervantar är inte härliga. De trängs liksom kring fingrarna. Aaah, mina fingrar vill uuut"!

2 kommentarer:

  1. Sötnosar :) Jag gillar inte heller fingervantar. Inte på mig och inte på andra. Ser lite läskiga ut. Och jag gillar inte materialet. Får panik av de som drar av sig de med tänderna *ryser*.

    SvaraRadera