måndag 12 april 2010

Vilken vecka, jag blir matt!

Alltså, jag kan inte sluta skriva om det känner jag. Tänk att det finns ett SPA med träningsmöjligheter. Så fiffigt. Och ett fint café. Liksom grädden på moset. Man går dit och tränar (eventuellt kanske ), bubblar, bastar och fikar. Åh.

Till detta fantastiska evenemang har en svart baddräkt. Ja, en baddräkt, det är ju lite mer faschionabelt än en simpel bikini (hade det varit på samma nivå hade det ju hetat bifrack eller dressini). Och min träningskompanjon visade sig ha en prick likadan (ja, helt som en slump visade det sig att vi köpt lika-lika. Vilket betyder att vi är simtvillingar. När jag även tillägger att vi är födda på samma dag, samma år blir det riktigt läskigt. Lika gamla och lika badräkt - OM MY GOD! Jag vet! Vad är oddsen liksom!?).

Såatteh. Den här veckan smäller det. Förutom detta är det alltså tandläkarbesök i morgon, som jag inte avbokat (köp en lott, världen är ur led) samt bäst av allt: på torsdag kommer världens bästa hem från USA en sväng. Jag längtar så jag vill börja gråta.

3 kommentarer:

  1. Åååh vad skönt att vi har samma inställning till träningen. Men jag har faktiskt plockat på mig en intressant flyer idag när jag gick in på ett café för att köpa en macka med extra smör. Du får veta mer på onsdag..

    SvaraRadera
  2. Lycka till hos tandläkaren. Heja du!

    SvaraRadera
  3. Karin - Iiiiiii!

    R-K-T - tackar! Herregud vad jag är NERVÖS!!!

    SvaraRadera