onsdag 25 november 2009

Varsågoda:

Idag visar Cecilia Blankens vad hon har i sin handväska. Jag älskar sånt. Nu ska ni få se vad jag har i min:

..


..


..



..

just ja. Jag har ju ingen handväska.
Vill ni se vad jag har i min jackficka? (Vadå "NEJ"?! Det är ju jättespännande ju)





Ja:
Ett gamalt kuvert med några sedlar.
Tre enkronor.
En napp.
De tre viktigaste korten (körkort, VISA och Po.p).
Tre bonuscheckar på klädaffär (måste skriva klädaffär här, annars tror ni att jag är sponsrad).
Smulor från ett smörgåsrån jag (smart nog) stoppade ned i fickan (OBS! Fick sedan slängas, inte förtäras).

Det var det. Önskar att jag hade haft 47 häftiga grejer att visa, men tyvärr, de ryms inte i min ficka.

5 kommentarer:

  1. Ujuj, du ligger i lä bakom skrytmostern, där kan vi snacka full handväska :)

    SvaraRadera
  2. Ja, rätt värdelöst va? OM jag hade haft en handväska skulle den bara vara full med ungarnas handskar och dyl. Lika bra att köra med jackfickan.

    SvaraRadera
  3. Vadå slängas? Jag hittade en gammal Polly i baksätet. Och åt upp den. Den var god, trots att den var gammal och frusen.

    SvaraRadera
  4. Klart, när det gäller en själv. Barnen, då är det knivigare. För egen del kör jag med regeln "kan man se grönt ludd?". Kan man inte = ät och njut.

    SvaraRadera
  5. Wise, nu hör jag dig väldigt dåligt igen...

    SvaraRadera