söndag 1 november 2009

PS.

Jag bara måste lära mig att virka. Innan jul.
DS.

4 kommentarer:

  1. och jag skulle ha lärt mig brodera :-) man måste se till att få kunskapen av dom äldre,inte så många som kan sånt där nu för tiden

    SvaraRadera
  2. Men HALLÅ du kan ju virka!!! Du har ju virkat en lila näsvärmare åt mig!!! =) I och för sig var det ju några år sedan! ;)

    SvaraRadera
  3. Ja alltså, eftersom att man skulle virka en grytlapp, men jag aldrig kom närmare än en trekantig bit på 3x3 cm så anser jag mig inte vara sådär jätte haj.. Men det är klar, näsvärmare var ju i alla fall mycket coolare. Och mer användbar. För visst har du den fortfarand på dig så snart temperaturen kryper ned mot -3? ;)

    SvaraRadera
  4. Du får komma hit så ska jag nog få fason på din virkning (stickning och broderande kan vi ju också ta när vi ändå håller på). :-)

    SvaraRadera