tisdag 3 november 2009

Rätt illa men bra i alla fall.

Är så galet trött. Borde kallas Skruttmamman. Eller rent utav Pruttmamman. Har nämligen inte bara varit trött, utan även en rätt så kass mamma idag. Och barnen har varit rätt kassa med för den delen, hela familjen kan få epitetet Prutt. Rättvist och bra.

Pruttfamiljen. En kass familj nära dig.

Hursom. Det blev lite bättre efter en hård innebandymatch på gatan utanför samt en rejäl portion Chili.com Carne (OH, den var dålig! Dot com carne. Sometimes i just crack myself up!).

Nu ska vi kika på bompa och pussa lite på varandra. Lite extra för att kompensera för dagen.

Ps.
Hittade den här videon på en möbel jag bara MÅSTE införskaffa. Bara namnet "FlexibleLove" får en ju att springa till bankomaten.

4 kommentarer:

  1. Vad var det som gick så fel i dag???

    SvaraRadera
  2. Asch, alla har varit trötta och griniga. trotsiga barn och en slut mamma. Inskolningen tar på allas krafter antar jag.

    SvaraRadera
  3. Du slår inte mig, jag har varit en kass mamma idag. Först vaknade jag och sen somnade jag i soffan medan min 1 1/2 åring fick ta hand om sig själv. Sen lade jag honom och sen somnade jag. Klockan 15.30 vaknade jag, värmde matrester, sen vaknade han. Sen fick mormor passa honom så att jag kunde slurpa en matsked vin med fötterna på bordet. Sen somnade Lilleman och nu somnar snart jag. Hm, snacka om pruttmamma.

    SvaraRadera
  4. Knaada. Lite Prutt, men mest sömnigt. Jag misstänker att morgondagen blir rätt kass den med eftersom att jag ligger vaken nu. hoppas du sover!

    SvaraRadera