fredag 13 november 2009

De sovvägrandes trick.



- "Mamma. När vi kommer hem har jag en liten överraskning. Inte nödvändigtvis till dig, utan kanske till mig. Ett litet trick. Jag har övat rätt länge."
- "Kan du inte berätta vad det är?"
- "Nix. Du får se. Det har med sömn att göra"
- "Ok, men lägg dig och sov nu."
- "Har inte tid, måste ladda mentalt."
- "Ibland är du lite hopplös, vet du det?"
- "Japp. Det har jag efter pappa."


- "Tror du att jag tänker sova i vagnen INOMHUS, bara för att jag inte ville somna där ute? Nejdu mamman.. här skall trixas. Håll i dig, nu kör vi!"
















- "Hahaha! Såg du mamma? Så jädra bra va? Jag kommer aldrig kunna somna om jag kör det där tricket. Sweet, sweet uppfinningsrikedom. Återigen en tiopoängare till Pom "Tirixkungen" van der Skryt."

3 kommentarer:

  1. Han glömmer att det ibland kan vara utmattande med alla trix, tänk om hans mamma ändå har överlistat honom och vet att han kommer sova extra hårt och länge senare istället...

    SvaraRadera
  2. Alltså han är ju hur söt som helst. Fast det vet du nog redan.

    SvaraRadera
  3. Knaada - exakt. Efter tjugo minuter somnade han mitt i skådespeleriet. Skämdes som en hund när han vaknade.

    Jessica - tack :-) jo, vi tycker också att han bedårande gullig. Som en liten farbror :-)

    SvaraRadera