fredag 6 november 2009

New gubb on the hjärn.

Förra månaden funderade jag mycket på Maria Wetterstrand, nu faller tankarna från och till på Björn Ranelid. Det är lite besvärande tycker jag. Har i alla fall bestämt mig för att läsa Synden, kanske räcker det för att avsluta det Ranelidska hjärnspöket (Eller så blir det värre. Jag kanske trycker upp värsta fototapeten på karln och fondtapetserar köket med hans brunbrända nuna).

Annars är det Fredag. Skönt tycker jag. Störde dock känslan av frid genom att ilsket fundera på den materialistiska skitsamhället samtidigt som det pirrade i magen när jag insåg att jag har tusen kr i födelsedagsklädpengar till Pom (att shoppa för i morgon). Po.p here i come. Skrytmorsan är fylld till bredden med dubbelmoral och motsägelser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar