torsdag 26 november 2009

Bevis.

Jag vet att utomjordingar finns, och nu har jag äntligen ett vattentätt bevis.

Fick denna ordkontroll (LÄS: försök till kommunikation) vid min senaste bloggkommentar:



"Upersea". Ja, självklart menar dom "Beyond the Upper sea". Mer känd som "The Onedin line."

I denna film medverkar Michael Billington, en käck engelsman.

Gissa där efter i vilken serie han fick sitt genombrott... Ja just det: UFO.

Klart som korvspad, de skickar meddelanden om att de är på väg. Och här gick jag och trodde att deras första försök till kommunikation skulle vara luddigt och svårtolkat.

4 kommentarer:

  1. Och du skrev bara "upersea" tillbaka? Inte tex "var hälsade kompisar! 'sup? /Skrytmorsan".

    SvaraRadera
  2. Alltså, jag gick ut på gården ( utanför eran altan) och skrev LANDA med stora bokstäver. Tror det räcker.

    SvaraRadera
  3. Har du glömt vad du såg i träden lite tidigare i november? Känns som om de rekat lite....Själv så har vi haft upplyst landningsbana på altanen ett par veckor, men ingen har då hittat hit ändå. Trist, för jag tror att det kan vara tomtefolket! Får väl skriva LANDA jag också, så att de fattar. :-)

    SvaraRadera
  4. Ah. Fåglarna. SÅKLART! Att jag inte tänkte på det...

    SvaraRadera