måndag 2 november 2009

Dagen D

Måndagsinlägg av Pom.

Gårdagen var inte som andra dagar. Jag kände mig olustig och förutsägbar. Det behövdes en förändring, det kände jag tydligt. I ett oövervakat ögonblick gav jag mig av. Jag skulle påbörja ett uppdrag jag länge haft på känn skulle vara värlsomvälvande.





Jag kände många blickar bränna i ryggtavlan, men av det bekom mig intet. Jag var karl(barn) för min (cirkus)hatt (mössa) och visste precis hur jag skulle bete mig för att lyckas.

Sådär. In med det nya, ut med det gamla. Nu fattades bara att jag haft fel. Dags att prova, på med haklapp, fram med smörgåsrån. Kors i taket, dra mig baklänges..





...mjukost is the shit! Mission accomplished. Goodbye tråksmör, see you later hårdost, jag har andra intressen från och med idag.

3 kommentarer:

  1. Jojo, nu är det dags för grabben att göra vissa förändringar i veckomatsedeln. När han väl fått smak för det goda så lär det inte dröja länge innan han vill ha remouladsås på kexet. Låter det bekant? :-)

    SvaraRadera
  2. Mycket! Får fortfarande sug efter remmo-macka med smörgåsgurka :).

    SvaraRadera
  3. Ett riktigt Kavli-moment? :)
    http://www.youtube.com/watch?v=hxDF5JQ-834

    SvaraRadera