onsdag 25 november 2009

Länkar och OJ

Varje morgon går jag in på Äh, väx upp och läser vad lille Helmut tagit sig för. Sedan har jag använt hennes länklista för att komma vidare till Knaada. Där läser jag om hennes lilleman och kollar alla henne läsare, för att via dem ta mig ut i bloggSverige.

Kanske borde göra min egna lilla lista. Ska arbeta på det.

Såg just i ögonvrån att Sören Olsson lagt sig på min läsarlista *host*. Hej Sören. Kände spontant att jag ville skriva I love you, men det skulle kanske se lite märkligt ut.

Såatteh.

Ska ringa och berätta för min bror (LÄS: och resten av världen).

Ps. Visst är jag märkbart dålig på att ta att exempelvis Mama länkar hit eller att en idolförfattare snuddar vid min blogg. Man ska kanske bara säga "mhm" och verka oberörd? Istället blir jag knallröd, dansar hysterisk och känner mig kär. Livet är underbart.

5 kommentarer:

  1. Det är kanonbra att ha en blogglista på bloggen. Man stödjer varandra och så har man alltid lättillgängliga länkar. Grattis till Sören, det är STORT!

    SvaraRadera
  2. Oho, om du är en kändis nu åsså länkar du till mig då blir ju jag också nästan en kändis... Eller har jag bara startat nästa års stora begrepp "Blogg Hag". Hur som helst så tänker jag hänga här ett tag till ;)

    SvaraRadera
  3. Jammen eller hur! Och när Lundell, Birro och Wahlgren börjar hänga i era bloggar, så länkar ni till mig. Kändis-take over. År 2011 är det vi som sitter och skrockar i svt:s morgonsoffor!

    SvaraRadera
  4. så jäkla stor är jag väl inte.
    1 och 80 ganska exakt.
    och cirka 80 kilo.

    i love you 2.

    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera