fredag 20 november 2009

Standardstrumpisar.

Ska iväg på tjejfest ikväll. Skrytmostern har partaj. Det är något visst med min släkt, det är så förbaskat bra. Skönt.

Nåväl. Tanken var att jag skulle klä mig aningens flaschigare än till vardags. Problemet är att jag bara har vardagskläder. Vad i friden gör man åt det? Klistrar ungarnas pärlor på jeansen? (Ja, tyvärr har vi bara indianpärlor just nu, och det är inte så glittriga. Annars hade jag absolut gjort det. Lovar). Nej. Aslång t-shirt med strumpbyxor till, det får duga. Har tyvärr inga strumpbyxor bara... Får ringa Skrytpappan som får handla på väg från jobbet.

Skrytmamman - "Hej, kan du springa in på en affär innan du kommer hem och köpa ett par strumpbyxor?"
Skrytpappan - "Va?!"
Skrytmamman- "Strumpbyxor."
Skrytpappan- "Va?!"
Skrytmamman- "Strumpbyxor!"
Skrytpappan - "Ja, jag hör det"
Skrytmamman - "Bra. Tack. Svarta."
Skrytpappan - "Mer info tack."
Skrytmamman - "Asch,* standardstrumpbyxor. * Säg så till kassörskan."

1 kommentar:

  1. Jag hoppas att han gjorde ett bra jobb och att det blev en brakfest!

    SvaraRadera