måndag 9 november 2009

Ser det tydligt nu i efterhand.

Jaha, NU vet jag var Åsa Jinder sjunger om:

Av längtan till dig

I en evighet levde jag som om du inte fanns.
I alla drömmar var du ändå nära, så underbart nära.
Och jag trodde att jag fann dig, men du var nån annanstans.
Varenda gång jag funnit nån så såg jag att drömmen inte var sann.

Så många famnar jag lämnat av längtan till dig,
för jag trodde att du fanns och väntade mig.
Så många dagar jag vandrat så sorgsen och trött, osv osv

Ja, det är ju såklart denna:


Dammvippan - med de ljuvliga egenskaperna och attraktiva yttre.


Jag som trodde att jag älskade min dammsugare över allt annat, så dånar den här tingesten fram som en blast from the past och tar förstaplatsen. Idag har Skrytmamman dammat lampor, tavelramar samt en hel vägg. Kaschmäk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar